Pobierz bezpłatny e-book „Wycena usług księgowych i współpraca z klientem biura rachunkowego” |
Wypełnij formularz, w e-mailu zwrotnym otrzymasz link do publikacji.
Zapoznaj się z zawartością publikacji
"Wycena usług księgowych i współpraca z klientem biura rachunkowego" - wszystko co musisz wiedzieć
Iwona Kordjak
2022 r.
Wydawnictwo C.H.Beck
Spis treści
1.Wycena usług księgowych. Negocjacje i rozmowy o pieniądzach z klientem biura rachunkowego
1.1. Wycena usług księgowych
• Ile to powinno kosztować?
• Dlaczego ta sama usługa ma różną wartość?
• Dla jakich klientów chcę świadczyć usługi?
• Jak dobrze skalkulować cenę, jakie elementy uwzględnić?
• Strategie wyceny usług
• Ile kosztuje godzina Twojej pracy? Jak ustalić stawkę godzinową?
• Dlaczego kopiowanie cenników konkurencji nie ma sensu?
• Co robić, gdy ceny konkurencji są niższe?
• Podawanie ceny klientowi
• Możliwe reakcje klienta na zaproponowaną cenę i sposoby radzenia sobie z nimi
• Jak wycenić usługi, a właściwie przysługi dla znajomych i znajomych znajomych?
• Nie tylko wycena – monitorowanie płatności, reakcja na opóźnienia
2. Negocjacje i rozmowy o pieniądzach z klientem biura
• Dlaczego trudno podnieść cenę?
• Jak poradzić sobie z emocjami klienta? Jak podnieść ceny i nie stracić klienta?.
• Jakie przekonania blokują podnoszenie cen?
• Jak zakomunikować podniesienie cen?
• Pracownicy i spójny przekaz w zakresie cen
• Wiadomości e-mail o podwyżce
3. Komunikacja i relacja z klientem w biurze rachunkowym
3.1. Skuteczna relacja z klientem
3.2. Jakie są potrzeby klientów biur rachunkowych? Jak wygląda biuro i usługa idealna w opinii klientów?
3.3.Wysokiej jakości komunikacja z klientem biura
• Wyzwania w komunikacji księgowych
• Standardy dobrej komunikacji
• Relacje z klientami w dobie transformacji cyfrowej
• Postawa
• O co warto zadbać w komunikacji z klientem?
3.4. Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami” (klient roszczeniowy, arogancki, klient agresywny, klient, który nie współpracuje lub jest niepunktualny)
• Typy trudnych klientów
• Klient w emocjach, klient roszczeniowy, który ma pretensje, że nie zajmiesz się nim natychmiast
• Klient chaotyczny i niezorganizowany, czyli ćwiczenie komunikacji asertywnej
O Autorze
Iwona Kordjak
Prawnik, doradca podatkowy, trener, coach certyfikowany przez International Coaching Community od 2011 r., team coach, facylitator action learning, mentor, konsultantka w zakresie wspierania efektywności osobistej. Absolwentka WPiA na UW, podyplomowych studiów rachunkowości na SGH, Szkoły Team Coachingu HPR Group. Organizatorka i prelegentka konferencji z zakresu rozwoju pracowników i rozwoju osobistego. Redaktor naczelna „Monitora Podatkowego”
Od 15 lat prowadzi szkolenia zespołów firm i administracji oraz procesy coachingowe indywidualne, grupowe i kryzysowe dla firm i organizacji przeprowadzające przez proces zmiany w obszarze kompetencji pracowniczych i liderskich. Prowadzi autorskie szkolenie z wyceny usług księgowych i relacji z klientem biura rachunkowego.
Jest trenerem z zakresu umiejętności menadżerskich, kompetencji pracowników i zespołów oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Pomaga ludziom i organizacjom zrealizować zaplanowane cele, zwiększyć skuteczność poprzez dostarczenie narzędzi do bezpiecznego wprowadzania potrzebnych zmian, uświadomionej skutecznej komunikacji, wdrażania kultury wartości w organizacjach oraz wspierania we wdrażaniu dobrej kultury organizacyjnej tworzącej wspierające i przyjazne środowisko pracy.
Wypróbuj Legalis Księgowość Kadry Biznes. Pełna wersja programu bezpłatnie na 7 dni!
Zadzwoń:
22 311 22 22
lub zostaw swoje dane, a Doradca przeprowadzi szkolenie z obsługi
i uruchomi dostęp
* Pola wymagane
Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo C.H.Beck sp. z o.o., Warszawa, ul. Bonifraterska 17, kontakt: daneosobowe[at]beck.pl. Dane przetwarzamy w celu marketingu własnych produktów i usług, w celach wskazanych w treści zgód, jeśli były wyrażane, w celu realizacji obowiązków prawnych, oraz w celach statystycznych. W sytuacjach przewidzianych prawem, przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w Polityce prywatności.