Instrukcja korzystania z Poradni eksperckiej systemu Legalis Księgowość Kadry Biznes
1. Logowanie do Poradni eksperckiej
- Aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności Poradni eksperckiej należy zalogować się przy użyciu loginu, którym jest adres mailowy użytkownika.

-
Po zalogowaniu do Legalis Księgowość Kadry Biznes należy znaleźć link do poradni. Linki widoczne są w oknie „Moduły specjalistyczne”.
Jeżeli mamy dostęp do obu poradni, można w łatwy sposób przełączyć się między nimi:
Możliwe formy kontaktu z Ekspertem:
Kontakt telefoniczny
- Aby skontaktować się z ekspertem możesz zadzwonić pod numer widoczny w zakładce „Zadzwoń do eksperta” oraz podać codziennie aktualizowany kod dostępu do poradni.
Kontakt e-mail
- Treść pytania należy wpisać w puste pole i wypełnić wszystkie pola po lewej stronie. Pozwoli nam to lepiej poznać specyfikę firmy.
Lista ekspertów
- Informacje o ekspertach znajdują się w zakładce „Nasi eksperci” (lista wraz z notkami).
Archiwum pytań i odpowiedzi
- W tej zakładce „Twoje pytania i odpowiedzi” znajdują się wszystkie podane przez Użytkownika pytania i odpowiedzi ekspertów.
- Jeżeli z poradni korzysta więcej osób i loguje się na odrębne loginy, każda widzi tylko swoje pytania i odpowiedzi
3. Zasady zadawania pytań i udzielania odpowiedzi
- Poradnia telefoniczna działa w dni robocze w godzinach 8.00-16.00.
- Poradnia e-mail umożliwia zadanie pytania przez całą dobę, odpowiedź jest przygotowywana w ciągu 5 dni roboczych.
- Przez dzień roboczy rozumiemy dzień pracy od godz. 10.00 do godz. 10.00 następnego dnia. Jeżeli zadanie pytania nastąpi do godz. 10.00, to dzień zadania pytania wliczany jest do terminu udzielenia odpowiedzi.
- W jednym e-mailu lub podczas rozmowy telefonicznej można zadać jedno pytanie. Jeżeli pytań jest więcej, zostaną potraktowane jako oddzielne pytania.
- Liczba pytań w poradni jest limitowana do 30.
- W ramach wszystkich poradni eksperckich nie udzielamy odpowiedzi na pytania:
– niezwiązane tematycznie z zakresem merytorycznym poradni, a także
– wykraczające poza obszar zagadnień prawnych (wymagające wiedzy specjalistycznej z innych dziedzin niż prawo),
– których celem jest uzyskanie stanowiska lub rozstrzygnięcia organów państwowych,– których celem jest stworzenie projektu dokumentu,
– wymagające zapoznania się przez eksperta z treścią dodatkowych dokumentów (w szczególności regulaminów, umów, wypisów z rejestrów, ksiąg wieczystych, pism sądowych